Novice

20 nasvetov za preoblikovanje postave

Za vas sem pripravila dvajset nasvetova, ki jih je dobro upoštevati, če želite drastično preoblikovati vaše telo.

1. Vsako jutro si privošči zajtrk, poln beljakovin – občutek sitosti bo trajal bistveno dlje.
2. Jej počasi. Možgani potrebujejo kar 20 minut, da zaznajo občutek sitosti.
3. Glavni obrok prični z juho, zaradi česar boš zaužila kar 20% manj kalorij.
4. Jajčno omleto nadomesti z omleto iz zgolj beljakov – zaužila boš več beljakovin in manj maščob (ter kalorij).
5. Sladke sadne jogurte nadomesti z lahkimi jogurti in dodatkom svežega sadja.
6. Čokoladni sladoled zamenjaj za sadni sorbet ali zmrznjen jogurt.
7. Kot posip naj ti namesto parmezana od sedaj služi grški feta sir, ki vsebuje bistveno manj maščob.
8. Ocvrtega piščanca zamenjaj za takega, pečenega na žaru.
9. Belo kavo nadomesti s kapučinom – manj mastnega mleka pomeni manj kalorij in maščob.
10. Čips zamenjaj z nemastno pokovko.
11. Gumijaste medvedke nadomesti z zdravo različico zmrznjenega ali sušenega sadja.
12. Namesto dvigala se v zgornje nadstropje odpravi po stopnicah.
13. Jej začinjeno hrano, ki bo pospešila tvoj metabolizem.
14. Namesto vozička v trgovini izberi nakupovalno košaro – poleg treniranja bicepsov boš kupila tudi manj nezdrave hrane.
15. Za petkov večer si obuj visoke pete, s katerimi boš izklesala meča.
16. Sladke tropske sadeže (mango) zamenjaj za sočne sadeže (jabolko, melona).
17. Namesto testenin si pripravi riž ali krompir, ki imata večjo vsebnost vode (in manj kalorij).
18. Solato zabeli z eno žlico manj olja kot ponavadi (ali pa maslo na kruh namaži bolj na tenko).
19. Namesto torte s sladkornim prelivom izberi tako z jogurtom ali skuto.
20. Iz avtobusa izstopi postajo prej, ter se sprehodi do pisarne.